måndag 8 mars 2010



Slit-åren flåsas nu i nacken av en ny kreativ vind med nya möjligheter. Januari visade att det är nu det händer....det som vi har jobbat för hela tiden! Nya chanser serveras nu tack vare att vi hela tiden utgått ifrån ...att det är det här vi vill..det är det här vi tycker är roligt. Det har inte gått en vecka än på det nya året som vi inte har fått nya utmanande erbjudanden.


Mitt hjärta sjunger! Vi är inne i en mycket spännande tid!


Solen skiner och ljuset är tillbaka. Det kan inte bli så mycket bättre....fler timmar per dygn kanske! Barnens sportlov ger även mej tid till reflektion. Var ska man börja? Ett kreativt arbete som mitt kräver en del inspirations utrymme och inte fullt lika mycket planerande. Men nu börjar det vara på sin plats att planera för att få ut max av den tid jag har fram till sommaren. Inte så enkelt när jag råkar vara en person som är starkt beroende av lust! Blir det ett måste blir det genast mycket svårare att få ur sej det som man har tänkt. Angenäma problem kan tänkas! Kunde ju vara tvärt om! ...att det inte fanns nått alls att göra!


När vi öppnade Bruksgodset fick jag höra att vi var idioter och att det aldrig skulle fungera......det är nu vi kommer att visa att dom som sa och tyckte det hade fel!....Vill man så kan man....det gäller att följa sin övertygelse!

1 kommentar: