torsdag 11 mars 2010

Jag lyssnar på storytel genom lurarna på min mobiltelefon. Det är en fantastisk uppfinning detta med ljudböcker! Jag som älskar böcker kan "läsa" när jag går ut med hunden, när jag drejar och grejar....när helst jag har lust! Man kan söka på författare, titel eller uppläsare! Hitta sina favorit uppläsare är inte så svårt.

Postcardskillers, Lisa Marklund har jag nyss "läst"ut och nu har jag hittat en underbar bok som passar mej såååå bra. Svinhugg- läses av en tonedalska och susanne Alfvengren. Riktig norrlänska och gutemål i en fantastisk kombination. Det var nytt för mej att man använder två som läser.

Mamma läste mycket för mej när jag var barn och det med inlevelse och olika röster. Det kanske är därför jag tycker att det här är så himmelskt. Den här senaste boken blir som en radio teater. Om du tycker om böcker men som jag inte hinner sitta och läsa så mycket som du skulle vilja så är det här chansen! Flera alternativ av abonnemang finns att välja bland. Alla typer av litteratur finns även språkkurser. Man kan gå in på Storytels hemsida och se om den mobiltelefonsmodellen man har passar för storytel! Lycka till/ak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar