måndag 22 februari 2010



Jag ska erkänna en sak! Jag gråter sällan när jag ser på film. Men jag gråter hejdlöst när det går bra för våra svenskar i OS. Det är konstigt. Vad beror detta på?


Ensam på Godset hela dagen och det var länge sedan. Har jobbat med utställnings materialet och hoppas att allt ska vara klart på fredag då det är dax att lämna in. Det känns väldigt roligt och det ska bli roligt att se hela utställningen så småningom. Har ni planer på att hålla bröllop i sommar tror jag att den här utställningen kan ge många nya idéer. Kanske andra idéer än dom man får i dom fina bröllops magasinen. För att få rätt känsla på bröllopet behöver det inte kosta så mycket. Fantasi - kärlek -tradition - glädje räcker jätte långt! Smycka till fest och bröllop är underrubriken. Passa på!!/ak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar