tisdag 20 april 2010



På grund av omständigheter som var för sig är av komplicerad natur och svåra att redogöra för och som i sitt komplexa sammanhang är helt obegripliga och därför meningslösa att försöka namnge måste det här upphöra nu!

Det här var en av de skrivna lappar som David Batra samlat i en bok vars namn är:
Den som inte tar bort luddet ska dö! Om ni inte har den boken i er ägo säger jag bara...köp den! Om man behöver skratta en stund är det bara att läsa några lappar ur boken! Om man någonsin har varit bosatt i ett hyreshus med gemensam tvättstuga känner man igen lappsystemet och plötsligt minns man .......många roliga lappar.
Jag var i Stockholm och vi sökte ett lunchställe. Jag och min kompis passerade ett ställe med en gatupratare med texten....


Dagensrätt
Lasagne med
feta grönsaker
65kr

Jag vet inte om man blir så sugen!? Naturligtvis var det lasagne med fetaost och grönsaker.
Mitt exemplar av Batras bok är helt sönder bläddrad så jag måste skaffa mej en ny! Boken är en perfekt present om man vill göra någon glad!/ak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar