tisdag 11 maj 2010

Summan

Vi är summan av allt vi upplevt! Arv - miljö - förvärvad kunskap. Därför är allt vi går igenom danande för vår person. Nog har vi alla någonting som vi skulle vilja radera bort ur historien om vårt liv ......men vad skulle hända då?.....det har ju någonstans format den vi är-på gott och ont. Det vi vet är att det går inte att göra någonting åt tiden som gått men vi kan påverka tiden som ligger framför oss!

Jag har bestämt mej för att nu ska jag ha roligt! Vi har en fantastisk miljö att arbeta i och vi har en fantastisk energi i gruppen. Om jag fick önska någonting för andra skulle det vara att få gå till jobbet med samma känsla i magen som jag har! Idag har vi gårdagens påbörjade projekt att ro iland och det är bara att sätta i gång! Men som Peter säger...vi börjar med en kopp kaffe!

Anna jobbar i köket och det är alltid roligt när hon finns i huset. Hon är en person som kan få alla runt sig att må bra! Varm, omtänksam och glad, jag är så glad över att få vara hennes vän. Hoppas att alla våra besökare förstår vilken ynnest det är att bara få träffa henne!

Jaha nu rullar det igång och jag vet att när dagen har gått känns det som den har varit lång men samtidigt alldeles för kort! Hej hopp/ak

1 kommentar:

  1. avundas er arbetsglädje och tycker ni är fantastiskt värda att uppleva det varje dag! Hoppas innerligt att ni har verksamhet igång i verkstan veckan efter midsommar, för då finns jag äntligen norröver igen. Ha det gott! /Pia M

    SvaraRadera